My days

Wazzappapp!

Igår: gjorde jag inte så mycket.. läste körkortsteori, var hos tandläkaren...
700 spänn för en undersökning på 5 min, kuuul -.- första gången jag betalar för skiten, buhu :(
Men sen drog jag till Emelie där hon bjöd på middag och mys. Vi kollade film (Hall Pass, fett ruulig) och käkade popcorn, sen skärde vi massa frukt och doppade i smält choklad <3333
Sen blev det en snabbis av Buzz music quiz på Playstation. Jag vann. Twice. Hehe.

Idag: Jaaa och idag dåå? Skulle gymmat men så ringde jobbet och ville att jag skulle lära mig en ny kassa!
Det är bra, för jag år äntligen schemalagda tider! Har jag inte haft innan! HIhi :D cashhhhh
Alex hämtade mig, nu pöser vi på soffan. Jag gjorde världens godaste laxsås med pasta till.

Imorgon: ska jag mam och bror åka tåget till jönköping, hälsa på pappa och släkten.
(Min pappa veckopendlar alltså på veckorna jobbar han i Jönköping och kommer hem till Stockholm på helgerna,
men har även släkten i Borås, ca en timme från Jönköping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0