Matproblem

Heej, seg som vanligt med bloggandet, I knooooew....

Har inte gjort så mycket, eller ja tvärtom! Har antingen tränat eller jobbat, fullt upp!
Har börjat jobba i kundtjänst nu, och märkte idag att nu när jag fyllt 20 år så får jag 4 kr mer i timmen i lön!! AMMAGAAD YES! Hahaha....men vafan det blir ju mycket i längden ;D

Annars då? Längtar jättemycket till helgen för då har jag namnsdag..
Ah och sen så har jag och Alex varit tillsammans i 3 år!!! Helt sjukt. Det finaste som hänt mig :')
(Hittills ....:) Hahaha näää pluttis & jag ♥)

Jag har fixat lite så vi ska ha det mysigt, vi ska till stan och sådära...lovar att ta bilder och lägga upp sen!
Men sitter och försöker bestämma vart vi ska äta, det är tamigfan skitsvårt!!1!!
Södermalm har en del restauranger om man säger så...hmmm..
Dom jag kommit ner till att välja mellan..men fyfan va svårt haha </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0