Dagen efter

Heejjj hejj!

Nu är det inte längre min födelsedag, buhu </3 Den var faktiskt riktigt fin, jag är jättenöjd!
Fick jättefint uppvaknande av familjen och frukostbordet var min dröm typ:

*Rosa smoothie gjord på färksa jordgubbar och stjärnfrukt, med rosa sugrör och dekorerat med stjärnfrukt
*Rosa cupcakes
*En jättefin chokladkaka med jordgubbar och mamma hade spritsat "Agnes 20 år" med grädde!
*Jättegod frukostmacka med korv och brie och gurka.
* Min stol hade band och ballonger på sig!

Så varför tog jag inte kort på det här vackra kalaset? Det gjorde jag, flera stycken.
Skönt att jag märkte idag när jag skulle ladda in dom att jag inte hade haft i minneskortet....asså FML.
Jaja. what to do.

Presenter då? Fick locktång som jag önskat mig mest, en jättefin rosa champagne flaska, ett silverhalsband med ett hjärta, två biobiljetter och fem körlektioner till.
Sen muggar som matchar två skålar jag fått tidigare, servetter som också matchar, och en godisskål med kolor till. Allt det sista från Iitala :)


På kvällen var det middag med familjen och pojkvän.
*Skagentoast förrätt, Baconinlindad fläskfilé med pressad potatis, Jensens Whiskeysås och sparris, efterätt chokladkakan ffrån morgonen.

Efter maten hjälpte Alex mig hänga upp min nya kristallkrona, och sen kollade vi
Sommaren med Göran. Jävligt rolig film. Hahaaa!


Så ja, min födelsedag var faktiskt.. Helt perfekt.
Tack till min familj och Alex som gjorde den så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0