BIRTHDAY!!


20 JÄVLA ÅR IDAG! WIIIEEEE!

Har stängt av ljudet på min Iphone för det har plingat en gång i minuten hela dagen
- gratulationer på Facebook! Är poppis hehe *host*
Är så glad för alla grattis, åhh tack allihopa kommer säga det flera gånger men säger det igen, TACK!


20 år är fan en big deal.
När jag fyllde 19 kändes det ingenting. Brukar inte kännas nånting men nu känns det jättekonstigt..
Nu är jag inte längre tonåring. Har varit det i 7 år nu, ah sen tretton.
Nu känner jag mig jättegammal helt plötsligt, shit är jag vuxen nu? Big change iaf.
Jag fick ett ryck när jag insåg detta och bestämde mig för att:
  1. Göra högskoleprovet. Anmälning 17 januari. Provet är 31 mars.
  2. Kollade upp halkbana, och ska börja råplugga körkortsteorin.
  3. ANMÄLDE MIG till en kvällskurs på universitetet!!! Skriver mer om det sen!
JAPP, så ser det ut! Andra roliga saker jag kan göra nu när jag är 20:

- Gå på SYSTEMET!!!
- Åka kryssning på helger
- Gå på de flesta krogarna (fast har inte varit så svårt innan heller hehe)

Kommer ni på nått mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0