3-års firande

I lördags firade jag och min baby 3 år tillsammans ♥ och vi hade det så mysigt!
Jag hade fixat allting, tycker det är roligare att ge än att få hehe, så var det lite en överaskning också!

Vi åkte in till Stan och till söder, Medborgarplatsen. Där hade jag bokat ett Superior rum på Scandic Malmen. Sjukt fint var det där! Och hotellbaren är jättepoppis där , för folk som itne bor på hotellet ens alltså, så när vi kom in på kvällen var det proppfullt! Mycket liv på Söder ;)

När vi checkat in gick vi till restaurangen jag bokat bord på, Nyagatan Patagonia hette den. Mat från Argentina med mycket kött osv.
Ni som läst tidigare inlägg vet att jag letade runt som en tok efter en bra restaurang, och jag valde verkligen rätt. Ni ser bild på restaurangen (bild nr 3)
Det var bara ett sällskap där när vi kom in så vi var lite skeptiska först, men servitören var så trevlig, maten var underbar och det var så mysigt därinne! JACKPPOT. Och sen kom det fler folk, vi var där vid 18.00 så vi var ju tidiga ;)

När vi hade ätit bestämde vi oss för rent slumpmässigt att gå på bio, Filmstaden Söder. Det fick bli The Darkest Hour. De va....konstig. Haha. Alltså det var inte en kvalité film någonstanns, men den var ju bra och spännande och så. Men handlingen var ganska tunn, och de flesta skådisarna var skitdåliga förutom huvudrollen som spelades av  Emile Hirsch, en av mina favoriter ! Men helt okej var den, !

Sen till hotellet. Så jäkla sköna sängar ! Svårt att gå upp på morgonen...hehe.


Men ja, vi hade det jättebra!

Allt för min älskling, love of my life, osv. Älskar dig Alex! ♥


Morgonen innan vi åkte in till stan, helt okej frukost va?


Baby påväg att peka finger. Haha sopaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0