Fondant

Idag har jag jobbat hee-heeeeela dagen. Är ganska trött nu faktiskt..
började 8 också </3 men fick sjuts av pojken min! <3

Det första jag såg när jag vaknade var massa nyheter från Aftonbladet-appen. Men sömniga ögon undrade jag "Hmm, något stort måste ha hänt", men satte larmet på snooze och sov lite till.
När jag sen kom upp ur sängen vare ju den lilla prinsessan som fötts. Wehååå!
Alla tjatar om hur ointressant det är osv, jag tycker ändå monarkin är en fin tradition, det håller ihop folk på något sätt. Allt annat håller ju på att fukca ur här i världne så varför inte hålla kvar något gammalt lika gärna.
(Fast lite mindre pengar kunde dom gått få, det dom får nu känns lite väl mycket..)

Anywaaaaayys, imorgon fyller mami år! Ska jobba sen ut och fira Anna som också fyller år imorgon så fick fira mamma lite idag. Jag lagade mat och den här UR goda efterätten, chokladfondant.
Som jag är bäst på, just sayin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0