Bad day

Sitter här och morrar för mig själv. Fan vad irriterad jag är. Dagen började bra, gick upp tidigt för att göra frukost på sängen till mamma som fyller år, grattis! Allt gick bra, mysigt vare och hon blev glad för presenter osv. Sen la jag mig i sängen igen och kollade O.C.

Men så börjar klockan närma sig 12, då jag ska åka till gymmet med Emelie. Och då min stressfulla rest av dag börjar. Träna, direkt hem och duscha och fixa allting jag ska ha på mig, ha med mig osv till utgången ikväll. Därefter åka till jobbet. Vara på jobbet till stängning och åka direkt till stan för att möta upp festgänget. Fan vad jag kommer behöva en stor öl eller cider känner jag !!

Iaf så blir superstressad vad jag ska ha på mig (I-landsproblemet nivet), och så får jag syn på mina naglar och märker att det är en komplett jävla katastrof, DOM ÄR SÅ FULA. Det är gelenaglar som är i det skedet där dom ska falla av, dom här sitter som berg, vissa av dom. Vill ha bort dom. Går bara med acetonbad. Har jag någon aceon hemma? Självklart inte. Målar över dom. Blir SKITFULT. Får damp.

Låter som den mest självupptagna bitchen på jorden, det är jag inte, men jag är fortfarande tjej och vill faktiskt se bra ut :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0