måndag 08.12.12

Tjenare.
 
Provjobba gick ju sjukt bra iaf. Chefen ville se hur bra säljare jag var, därav provjobbet. Det var kul att äntligen få jobba med något man tycker är kul,* även fast det var lite läskigt att försöka visa sin bästa säljarsida  när man inte kan ett skit om butiken eller skorna i den, haha..
Men klart jag fixarT! Skrev på anställningsbeviset innan jag skulle gå så nu har jag 3 JOBB. Haha vad fan hände där liksom, sjukt bra flyt.
 
Efter en mysig middagsdejt med mig själv på Hurry Curry i stan så drog jag till föreläsningen på Universitetet.
Jag trodde verkligen att jag skulle kunna hålla mig vaken den här gången när jag satte mig ner (har halvsovit de tre senaste föreläsningarna), hade trots allt köpt en stor latte på pressbyrån.
Men icke. Fyfan vad jag måste sett ut. Kämpade som in i bara helvete att hålla ögonen öppna i en timme. Droppen var när jag sakta men säkert börjar luta åt vänster och i sista sekund lyckades stoppa mig själv innan jag dunkade huvudet i bordet. På rasten sprang jag och köpte choklad för koffein fungerar ju tydligen inte på mig. Tryckte i mig en Twix vilket resulterade i ett sjukt illamående. Men jag höll mig vaken :')
Nästa vecka är det studiebesök på en tatueringutställning! Fuck ye.
 
 
Min middag. Älskar att äta själv. Man känner sig inte alls som ett miffo utan vänner...
Vill någon på middagsdejt någon gång så säg gärna till!
 
 
* Fotnot: "Kul att jobba med något man tycker är kul" .... läste det nu och såg hur kefft det såg ut, hahaha.
Captain Obvious strikes again!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0