KOFFEIN OCH KOKAIN

Ahapp, nu kickade koffeinet in. Awesome. När jag kommer HEM. Hahaha orkar inte <3
Aja, pågrund av min nyvunna pigghet så har jag spenderat hela kvällen men att helt spontant kolla upp surfläger. Och hur sjukt taggad blev man inte då..?! 
Jag har fått någon skön flipp på sistone där jag fuckar ur och vill boka resor hit och dit. Visst jag ska till USA (längtar jotack!) men det är i april, jag vill ju åka helst nu, bort från den här kylan och eländetetttttt.
Men vi får se, kanske är lite orealistiskt eftersom jag måste ha pengar till USA (tror typ att jag är svinrik, men icke).
 
Det kan vara koffeinet som pratar nu.
Jävla koffein btw, somnar på föreläsningen och kommer hem och är aspigg.
Behöver något snabbare. Får börja köra kokain innan varje föreläsning.
 
Eller nått.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0