Helgen

Tänkte dra igenom min helg. För den var galet rolig. Och intressant.

Fredag: Bowling och mat i kista med massa mysiga människor, 9 pers var vi. Jag kom sist av alla på bowling, haha win. Sen drog vi till Wokhouse. Alltid stört bra drag och olagligt billiga Mintu-Shots vilket resulterade i den tjockaste dimman på flera månader. Det jag minns efter Wokhouse:

1. Vi valde att dra vidare till Soap bar. På vägen hade vi snöbollskrig (gissar på att ingen träffade sitt mål)
2. Väl inne på soap bar står jag i kön till garderoben i jag vet inte hur länge. Jag bara står, stirrar i luften med trängande människor runt mig. Haha jorasatteh..
3. På vägen hem förundras jag och Linn av NKs skyltfönster och tycker det är det coolaste vi upplevt sedan vårt halvskeva Dirty Dancing-hopp på Debaser.
4. Vi möter en gråtande tjej som blivit rånad på sin väska. Vi agerar hjältar och tröstar henne, ringer och spärrar alla hennes kort och ringer taxi åt henne. Låt mig påminna att vi var fullare än Ingvar Kamprads bankkonto så vi vet inte om vi faktiskt lyckats spärra hennes kort, vi kan lika gärna ha beställt platinakort och bokat en resa till Argentina. Snälla vi är ändå!

Lördag: Bakis som svin drog vi oss såklart till Sebbes födelsedagsfest.

Ännu mer trevliga människor, god mat och roliga fyllespel. Linn hade så kul att hon började gråta.

Drog på efterfest. Resten av kvällen bestod av gosedjursfår, tävling om vem som hade snyggaste bitch please snap'en med fingrarna (jag vann), och singstar.

Ojj ojj. Kul man kan ha !!

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: din bejbiiii

alltså hahahaha, garvade så mycket när jag läste inlägget. bästa helgen evaahhh!

Svar: Haha duvet deee
Profil

2012-12-08 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0