December

Jaha, då var det December. Och lagom till det 15 minusgrader och 3 m snö.
Men okej, förutom kylan som får vem som helst fundera på att fly landet, så är det väldigt mysigt och fint. Ligger man under täcket inomhus en söndagsmorgon så är det inte så dumt.
Hade ju gärna gjort det igen men fick ta mig ut i mörkret och kylan och bege mig till jobbet.
Och så fort jag sätter mig ner vid skrivbordet kommer mina chefer med tomteluvor och bjuder på varm glögg (extra sprit såklart, 50/50) och pepparkakor. Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? #jaderharjag

 
P.S Skojade om dedär med sprit i glöggen, obviously ♥
Skulle vilja höra bokningssamtalen efter några koppar av sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0