come on

 
 
 
Myste lite i mammas collegetröja från -77. Och lekte med lite filter,
 
Idag har det hänt så mycket. Jag & Linn åkte till Veddesta för att handla
massa dekorationer till nyår. Vi går ut från centrumet och när vi når bilen märker jag att min plånbok som jag hade för 2 minuter sedan är borta. Hade lagt den så jävla idiotiskt på kundvagnen så hade den åkt ur. Hatade mig själv lite medan vi gick samma väg vi kom ifrån 2 gånger utan framgång.
Var bara att spärra korten, Nordea = 10 minuter (följt av något jag nästan helt säkert tror var en inhyrd man som satt på något callcenter i Bangladesh.)
Körkort = 10 min, för att ringa polisen och säga allt jag tappat, men var tvungen att vända mig till transportstyrelsen för att spärra kortet. In på hemisdan, spärra och vänta på papper där jag ska ansöka om nytt.
H&M och Coopkort = Ca 43 sekunder. Seriöst.
Förstår inte hur prioriteringarna fungerar i det här landet.
 
Hur som haver, sitter på jobbet och då ringer dom från polisen och säger att världens bästa man vid namn Rune har hittat min plånka och den ligger hemma hos honom i Skälby. LYCKA! Ska aldrig mer tro illa om människor! Åkte direkt efter jobbet och tackade på mina bara knän nästan.
 
Ja, vad man får va med om.
Vad händer ikväll gott folk? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0