annars då?

Wazzappp
 
Har inte så mycket intressant att säga idag. 
Kan säga att jag har städat klart mitt rum.. har hållt på i typ 3 dagar nu :q men nu är det så jäkla rent, jag har liksom dammat taket till ochmed .. haha.
 
Den här veckan är det jobb som gäller. Jobb jobb jobb. Coop är en mataffär (nähä?) och därför behövs mycket personal. Ni som jobbar på matbutik vet vilken jävla hets det är innan jul.
Folk handlar flera vagnar med mat nästan, och till och med ända fram till stängning vid 21.00 då det vanligtvis brukar eka i gångarna och såna där tussar från westernfilmer rullar förbi.
Men sen är det julafton, och sen är jag nästan ledig ett tag, ett bra tag. Det är skönt.
 
Slänger upp en fjortisbild som ni kan glädjas åt. Ser lite halvmongolisk ut? Dunno.
 
 
Puss och godnatt. Imorgon är det 10 timmars jobb :33333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0