80 talet ringde..

... dom ville ha sina kläder tillbaka.
 
Okej, 80-tals fest hos Linnea i fredags. Slängde ihop diverse omaka plagg och smycken i neonfärger så blev det en hyfsad look för kvällen. Jag oh Linn var lite halvt tvugna att klä ut oss då vi var dom enda på festen som inte kunde köra med "vi är ju FÖDDA på 80-talet, det gills".
Kvällen bjöd på bål, halvskeva gymnastikkonster och hiss-häng. Gymnastik hörde tydligen till 80-tal oh skulle därför också användas till diverse poser på bilder. Nej, jag tänker inte visa dessa bilder. Högst ocharmiga, haha...
Hiss-häng, vad är det undrar ni? Ja, Linneas lägenhetshus har en hiss, som det flesta andra har, men av någon anledning var det jäkligt kul att åka upp och ner och chilla i hissen. Finns bilder även där. Kommer inte visa dom heller.
Tillslut var det dags att dra, mötte polisen i dörren, men det gjorde väl inte oss något om det var för högljutt, vi skulle ju hem och och skeda :3
 
 
 
 
Ah jag tänkte visa en bild på min outfit, det gick ju inte så bra.
Full som ett ägg förövrigt, men bjuder på det antar jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0