Söndag

Ännu en till söndag. Sitter och råpluggar körkortsteori för det är fan nära nu till provet. Hjääääälp!
Idag har jag och mamma hälsat på hemma hos hennes kompis i Bromma. Hon hade en sååå snygg lägenhet! Är så jäkla sugen på lägenhet nu asså, när man fått smaka på karamellen vill man bara ha mer!

Men kom på att dom ska bygga en helt ny stadsdel i Barkarby, eller ja dom gör det just nu, och det ska byggas massa hyreslägenheter!! Så jag står i kö nu, så får jag hoppas att man kanske lyckas få en nybyggd hyres, nära stan och samtidigt gamla kära jakan. Kötiden är typ...6 år. Haha -.- men det skulle byggas ända från 2014 så har man tur så kanske det lyckas då.. då lär jag plugga också så det blir perfa.

Kör en bild från Fredags när vi var hos Bella och chillade med spel och gott sällskap.
(VARFÖR ÄR DET ETT SVART STRECK PÅ SIDAN?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0