På återseende

Dålig på att uppdatera SOM VANLIGT, men det är ju så mycket att göra! Ojojoj!

Högskoleprovet i Lördags gick bra, dum som jag är missuppfattade jag ju hur man skulle skriva ner svaren (kändes ironiskt att göra högskoleprovet när man inte ens fattar vanliga instruktioner, hahaha)
Fick iaf typ hälften rätt, hoppas på en fin 1.0:a iallfall!

Nu är det bara fokus på körkort! Har faktiskt bokat uppkörning....men vill inte säga när....:)
Men det går bra just nu, hade körlektion nu imorse och jag fick nästan applåder av läraren för min snygga backning runt hörn. Tackar tackar ;)

Nu är det jobb som gäller, och helgen kommer vara fullt upp vet inte riktigt hur jag ska hantera det men det är bara att ta en dag i taget! Så jobba hela helgen (inte söndag då) plus födelsedagsfirande fredag OCH lördag. Herrreeeguuuuuuuuud som Ranelid hade sagt.

Oborstat rufsigt hår, trött som attan och inge smink förutom mascara. Men jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0