Hobbi

Jag behöver en hobby.

Jag är så avis på alla som har en hobby. Något dom kan träna och träna på så att dom blir världsbäst och får resa över världen till coola ställen, möta fans och göra det dom är bra på.
Nu har jag inget jobb, ingen skola, gör inte ett skit på dagarna egentligen..En hobby skulle va perffa!
Då är det ju asskönt att jag är medelmåttig på ALLT.
Dessutom finns det redan så många andra som redan är så bra på det dom gör så förstår inte hur man kan bli bäst på något längre men ah..

*Önskar att jag hade fortsatt dansa, och började lite tidigare kanske. Då hade jag varit asbäst nu :(
*Fotografera kan man ju men har inget intresse av att lära mig mer om tekniker osv. Teknik är inte min grej
*Skulle vara gryymt att vara DJ men måste lära mig så mycket om musik och DJ utrustning,
sen lyckas komma in till klubbar och spela osv.. mnjaa..finns det en DJ-kurs på högskola/universitet? Ska fan kolla!
* Modeblogga/ sy kläder / mode? Hahaha skulle kunna lär mig, skulle kunna bli bra men det är ju typ världens största bransch och modebloggar störst och flest i sverige sattehhhh lycka till Agnes, lycka till..
*Synd att mina föräldrar aldrig föredrog det här med att åka skidor, känner mig som en idiot i backen när alla vänner runtomkring en har åkt hela sitt liv. Men hade jag också gjort det, och varit lite modigare, så hade det varit kul att vara bra på.
* Surfing verkar så jekla roligt, men säkert sjukt svårt.. så har nog ingen framtid där heller, dessutom behövs nog mycket kunskaper från föregående punkt för att klara av detdär.

Vafan, jag är snart 20 år. Är jag för gammal för att skaffa en hobby nu?
Ett jobb typ, ska det vara min hobby?

JAG SKA BÖRJA STICKA ... </3

Kommentarer
Postat av: Mr g Rafed :D

Börja sjung!!



http://www.folkuniversitetet.se/Kurser--Utbildningar/Dans-Musik-Teater/Musik/Sang-och-kor/?filter=%28hidden%3ameta%3acategory%3aort%3bStockholm%29#kurslista Vi kommer gå i samma skola också haha :D

2011-10-10 @ 12:28:33
Postat av: Agnes

Hahaha JAA! :D

2011-10-10 @ 19:46:11
URL: http://grens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0