Friday

När bloggade jag senast? Typ längesen iaf...weellwell har inte haft något att skriva om hehe.
Idag är det fredag iaf ♥ och jag är lediiig WOHO! (fast är ju arbetslös men jaja!)

Fick gå upp supertidigt, klockan 8, som är tidigt för mig som inte har nått att göra på dagarna,
för att gå på körlektion! Min 4:e sådan :)
Det gick super, lite trött i ögonen och speciellt när solen kom på men sen gick det jättebra och fick
massa beröm för att jag klarade en grej på första försöket, hihi smicker.
Så tog jag promenixen hem när jag var klar. Typ 2 plusgrader ute och frost på gräset, usch...
trivs inte i kyla vill bara till varmare breddgrader just nu! Iallafall i typ Januri/Februari

Om några timmar blir det fika med Bella och Johanna, sen ikväll maskerad hos Natti!
Vad ska jag vara? Hade tänkt vampyr men tänderna var så jäkla dyra (vill ju inte ha såna där fula plasttänder..)
Så köpte ett billigt kit istället, så det blev...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0