Vi glömmer hela skiten

Har jobbat varje dag den här veckan, typ minst 5 timmar per dag. Det är fan bra för att vara timvikarie!
Så jobbar man på lördag också, scooore! Men imorgon blir det ledigt. Ska mysas lite hemma hos Emelie, lite tjejkväll. Har inga pengar att spendera på annat än att vara hemma, men lön nästa vecka iaf!


Sen har det ju varit lite upp och ner med humöret senaste dagarna.. Sånt jag var helt säker på för några månader sen är helt oklart just nu. Jag visste precis vad jag hade framför mig, åtminstone ett tag framöver. Nu har jag ingen aning, vandrar i totalt mörker. Hahah djuuuup Agnes.. men det är lite jobbigt.
Det är otroligt hur ensam man kan känna sig trots att man har massa människor runt sig i ens liv.
Jag är helt ensam i det här.


Sen har jag haft mensvärk också. Bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0