Seg chey

Ja, då var man i skolan då. En timme för tidigt.
Älskar att hela mitt huvud ställde tillbaka allt en timme, var helt säker på
att klockan var som den brukar vara när jag går upp en tisdag, åker till skoloan som vanligt
men kommer till klassrummet och ingen är där. Fattar ingenting. Så går jag till läraren och frågar
"har vi ingen lektion?"
"Jo, om en timme"
".........FAAAN"

Haha yeah, så hon blir jätteglad och säger att då kan jag ju jobba med uppsatsen vi håller på med
inte riktigt vad jag hade tänkt mig men hon skriver ut massa papper och säger "läs det här nu".
Vågar inte göra annat, wellwell är väl lika bra att någon sätter igång mig!
Tog en liten bloggpaus nu, börjar om 20 min, thank god ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0