Partytime

Heyy fellas!
Klockan är nu 02:10 och ligger i sängen, med datorn i knät, och kärleksmums i munnen. Omnomnom
Kommit hem från stan för en stund sen där jag var på Entourage Rock kväll med Linn och massa
andra fina cheyor :) Mycket nytt trevligt folk och skönt drag, lyckad kväll yees!
Och vad skönt det var att ta sista tåget hem istället för den där jävla nattbussen!

En sak jag kom att tänka på dock, det var mycket roligare innan man fyllde 18.
Don't get me wrong, skulle aldrig gå tillbaka och har haft jättekul på krogen många gånger.
Inte alla, men många.
Bara det att jag saknar hemmafesterna! Åh hemmafester. Man lär känna folket bättre
och allt blir så mycket socialare, avslappnat, roligare. Och det kan hända så mycket
busigt i ett hus, heheeh.
Nu är det ju ingen som har hemmafester längre, alla är på krogen.
Vilken ålder börjar man med sånt igen? 25 typ..?
Menmen, jag antar att man alltid kommer säga "allt var bättre förr", vare sig man är 19 eller 78 år.


En av många härliga fester

Kommentarer
Postat av: andrus heheiheioe

jag håller mä dig agnes :) more homepartys for the win! puss påre

2011-03-17 @ 10:25:54
Postat av: Agnes

Ahmeeen viiiist! hihi

2011-03-17 @ 12:12:50
URL: http://grens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0