7. En miljon

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Det vore förövrigt jävligt najz. Frågan är bara hur jag skulle gjort i den situationen
jag menar, man säger att " om det skulle hända mig skulle jag göra så, och så.."
men när det verkligen händer hanterar men det oftast utöver situationen och inte alls
som man tänkt sig.

Men okej. Fick jag en miljon skulle jag struntat i att jobba i sommar och bara
chilla galet, bjuda mina vänner på krogrundor och roadtrips och massa kul.
Sen hade jag rest vart jag ville, rest överallt. Så lite shopping också men inte sådär
asmycket, tror inte jag skulle köpt massa Gucci och Louis Vuottion eller hur det stavas.
Sen skulle jag lagt resten på .. kanske en utbildning. Köpt en lägenhet. En bil?

Javet inte, men som sagt när det händer, så återkommer jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0