Nya livet

Har ju inte blivit så mycket bloggande här då. Är rädd att bloggen håller på att dö dessutom. Det vore ju riktigt tråkigt nu när jag tagit studenten och inte kommer få träffa massa människor, kul att veta vad jag gör efter skolan? Heheh eller?
Men det är en väldigt konstig känsla att ha tagit studenten, dagen innan fattade man det inte, det gjord eman inte ens samma dag förens man stog där i korridoren och klockan var en minut i 1 och det var snart dags för utspring. Men fyfan vilken underbar dag jag hade, det var den bästa dagen i mitt liv! Vill lätt göra om det igen och igen!
På kvällen var jag på Ambassadeur för första gången hähä. Det var kul.

Men det är väldigt konstigt allting. Jag känner hur lätt det är att tappa kontakten med folk, så det gäller verkligen att vara spontan och hänga med på grejer och bjuda med folk, höra av sig helt enkelt. Ska göra det!


Lilla skruttet



Fick massa fina presenter, mycket glas och såna där bra grejer när man blir vuxen och bor själv.
Men absolut bästa någonsin var Dublin-resa med älsklingen. Kunde inte fått något bättre.
Älskar dig! ♥ (och jag fick blommor också , kan ni tänka er?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0