Forever

Fick en sådan nostalgitripp nyss, brukar få det av att lyssna på musik som jag spelat mycket en viss tid eller lukta på en parfym som jag använt under en tid osv.
Tänkte tillbaka på de 2 åren som gått. Det är så länge jag och Alex varit tillsammans (2 ½ snart!) och det har hänt så mycket. Det känns typ som att det är en gräns mellan mitt liv innan det och mitt liv efter det. Det är två skilda världar, fast ändå inte. Haha FLUUUMMIGT skrivet men jag kan bli lite såhär ibland när man slår på myslistan på spotiify.
Nejmen jag gillar dessa två år, det känns som att det är dom verkligen har betydit något för mig. Har gjort så otroligt mycket, fått uppleva en massa och träffat nya människor.
Det är nu man börjar undra hur livet ser ut om två år till, det kan ju hända så otroligt mycket på två år!


En nostalgilåt, Babylon. Bilden är från Dublin 2009, nevermind den självrullade cigaretten.
Vi ska förresten dit igen över helgen v. 30. Nice vaaaaaaaaa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0