Sunday bloody sunday

Woha jag har fan ett bra antal läsare, det gillas!!
Håll er kvar här alla söta, jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga!
Det kommer bli bättre när jag får min nya kamera som jag beställt, då jävlar blire bilder!

Kommer nog blogga en del iaf i veckan för jag kommer inte ha några vänner
att vara med. Heheh so sad, men sant. Okej nej inte riktigt men många är bortresta, eller jobbar varje dag.
Jag hade så gärna velat åka bort någonstanns men ingen kan så får försöka sysselsätta mig på annat håll.
Idag åkte älsklingen till Gotland också så där kan jag inte söka tröst, snyft!
Ääääsch jag klarar mig! Imorgon blir det seriös-Agnes. Morgonpromenad, körkorts plugg och
jobbsökan. (Kommer sluta med att jag ligger i sängen halva dagen, och käkar en chipspåse HAHA)


Nyttig efterätt till söndagsfilmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0