Spring

Nu har min baby åkt till Thailandet med sina kompisar. En månad utan att ha någon att mysa med och pussa kommer bli tufft! Men bara att göra det bästa av det :) nu har jag ju tid att plugga, träna, umgås med kompisar mera. Och så underbart det blir sen när han kommer hem, ihh! ♥

Menmen, tills dess, njuta av det fina vädret kanske?! Vårkänslorna börjar krypa fram och det är helt sjukt hur mycket solen påverkar humöret, tycker ni inte?
Alltså, på hösten och vinterhalvåret är jag riktigt deppig och så men så fort våre och solen kommer så verkar bekymmerna bara försvinna! Jag måste nog flytta till ett varmare land i framtiden så att jag kan vara glad hela tiden! Eller så kanske det bara bli likgiltigt då, man behöver nog lite dåliga dagar för att de bra ska märkas!

Nu äre bättre tider på g, och jag ska kämpa för att få till det!
Never give up!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0