Solarium

En annan grej jag tänkt prova ...

Alex kommer komma hem brun som en pepparkaka och då vill ju inte jag stå brevid som världens blekfis.
Nej, så jag får ta och sola. Jag hatar att sola solarium men vafaaaan måste bli brun! :p
Men ambitiös som jag är så tänkte jag kolla vilka solarium här i närheten som är bra, alltså:

Under fyra veckor besöker jag fyra olika solarium (alltså en solning/vecka)
Jag poängsätter typ själva solariumet, tid/kostnad, brunhet (?) , miljö, personal (?)
osv.

Eller vad borde man kolla tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

brunhet och pris! gaah jag vill ocksååå

2011-01-31 @ 22:30:42
Postat av: Agnes

Ja det är viktigaste :D

2011-01-31 @ 22:46:39
URL: http://grens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0