Private emotion

"Let your priiivate emotion come to mee ... ♪"

Haha, sitter och lyssnar på gammal Ricky Martin låt , fin nostalgilåt dedär.
Hörde den hos Nastasia igår där jag spenderade hela kvällen/natten. (Eller ska man säga hos Nastasia och Ella nu när dom bor där båda två?)
Vi lagade mat , drack massa vin och spelade kort/snacka skit hela kvällen; jag, nastasia, ella och natti. Kulkul!

Soma typ halv 5. Resulterade i att man vaknade typ nyss och märker att man nog inte kommer hinna in till Odenplan på 45 minuter, nyvaken och allt. Skulle dit med Emelei, Bella och Jessica för att provdansa på Marikas Dansskola. Meen så blev inte fallet nu så vi tar det imorgon eftermiddag istället.
Så nu har jag hela dagen på mig att plugga till svenska prov, yey..
Väntar på att folk ska vakna till liv igen också, shit va alla körde hårt igår tydligen?
Newbies :]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0