Nu smäller det!

Okejj, sista dagen på lovet imorgon. Naajsss..
Nämen nu äre bara att ta tag i sista terminen, sen ingen mer skola!! På ett år iallafall, typ. Shit va konstigt, har gått i skola i hela mitt liv i stort sett. Men ja, nästan; först dagmamma, sen dagis, sen förskola, grundskola, gymnasium .. ah? Det känns bra att ta ett år off, vet ju inte ens vad jag vill plugga vidare till hehe. Men det kommer jag på!

Men jag vill sååå åka bort! Så jag har bestämt att ta en sista minuten innan studenten, får kolla sen när det kommer :) ochhhh jag vill till London..eller någon stad, för jag vill shoppa hihi! Typ, påsklovet? Eller innan/efter?
SÅ OM NÅGON VILL MED LET ME KNOW NUUUUUU!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är på hihihi<3

2011-01-11 @ 12:04:30
URL: http://emeliesvensen.devote.se
Postat av: Agnes

Braa emeliee :D <3

2011-01-12 @ 13:42:24
URL: http://grens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0