I'm sorry

Hej...javeeet dålig update lala.
Har varit så  mycket, nyår var skitkul iaf fram till tolvslaget sen spåra det lite..
Min födelsedag två dagar efter var lugn och skön, var bara inne hela dagen med alex, fick bra presenter osv
Hela veckan har jag jobbat och jobbat, tidiga mornar och dckat i soffan/sängen när jag kommer hem
Igår hade jag och Emelie mys och köpte massa god frukt, doppade marshmallows och jordgubbar i choklad, grönsaker med dip, cider..nomnom! Sen spelade vi ett spel med Jessica och Line, "Med andra ord" , sjukt kul! fast fick ont i magen av stressen, haha..


Ooooch nu. Torsdag. Ledighet. Är jag glad? Tragiskt nog, nej..
Här kommer the bitch complaining again, haha! Men serri, jag har typ tappat lusten på allt! Jag skjuter upp allt skolarbete, jag ser ingen mening med att gå ut på krogen längre, jag orkar inte göra någonting, inte ens träna. Sitter bara hemma och ruttnar!! Och sista terminen nu i skolan och jag drunknar i saker att göra + plugga körkorts teori!!
Nääe, vet ni. Jag måste komma bort, really bad. Klarar inte av att vara här dag ut och dag in. Det måste hända saker i mitt liv. Skidresa har jag och Emelie kollat på men för att hyra stuga måste man ha två 20åringar och bra såna växer inte på träd, haha ..
Sen blev jag grymt sugen på att åka till London, eller Dublin. Jag trivs så himla bra i London jag vill alltid dit och Dublin gillade jag verkligen också! Får ta en weekend i vår :)
Sen...efter gymnasiet..då drar jag bara. Ska samla fett med cash och sen bara dra i ett halvår. Haha okej, realistisk - en/två månader. Kanske tre. Beror på pengarna.


"I'm waiting for my real life to begin"


Kommentarer
Postat av: Linn

FEEL YOU...................

2011-01-07 @ 15:03:33
Postat av: Linn

FEEL YOU...................

2011-01-07 @ 15:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0