Snart natt

Ännu en lång dag, och imorgon är den längre.. men sen är det fredag och då äre feest!

Jag är iallafall sjukt trött; somnade tidigt igår framför TVn, vaknade av Tvn runt 2, stängde av.
Hade läskigaste mardrömmarna, från otrohet till massmord i typ Hannibal Lector stuket (den första och sista hörde inte ihop hehe)
INTE kul :( Så blev att jag vaknade en timme innan jag skulle upp och vägrade somna om, ville inte drömma oroligt igen! Kewll

Åkte till Kista med Linn efter skolan, slängde i mig mat i food courten för att hinna till Komethallen där jag skulle möta Nastasia, och solade. Mmm, skriver sen vad betyget blev ;)

Och nu, skittrött. Sliten. Orkar inte göra italienska läxa..
Men imorgon ska jag klippa mig!! *Längta*

XOXO

Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0