Kul dag

Okej, ALLA vet om snökaoset och SL's inställda bussar nu.
Så egentligen onödigt att jag berättar om det, haha.. men ja vägrade ju gå till skolan i snöstorm och jag var inte den enda som tänkte så, sen dom som bor ännu längre bort, näe.
Så hemma idag..najs! Jobb klockan 5 så då får jag skjuts av mamma iallafall om inte bussarna går tills dess.
Sen om vi ska kriga oss till stan undrar jag... får väl se.
Ringde Glitter och la undan två stycken ear-cuffs, awesome !! Har ringt dom varje dag och väntat på leveransen hahah...

Så nu ska jag väl typ göra det här;

* Städa rummet

* Arbeta lite på projektet

* Äta lunch

* Kolla klart The Beach

* Duscha, välja eventuella kläder inför ikväll, packa

* Ja, sen bär det väl av till jakan för att köpa ear-cuffsen sen till Coopan!




Have a nice day ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0