Dinner

Jaa då vare måndag!

Hämtade ut min studentmössa idag, den var...inte riktigt som jag väntat mig men vafan, man ska bara ha den en gång ändå.
Så nu har jag bara varit hemma, försökt läsa ut boken till religion vilket inte går såå bra för den är så tråkig så att man somnar, hehe :p

Men nu lite mys, kollar How I met your mother och käkar middag;
Köte icas tortellini med ricotta & spenat i krämig tomatsås och Icas apelsin,mango och passionfruktsjuice - gott!!
Eller ja, juicen var god, maten var...sådär. Väldigt mycket grönsaker lite väl mycket för min smak hehe, men väldigt nyttigt sååå... tycker jag förtjänar en biskvi efter (a)

Imorrn blire träning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0