Day N Nite

Jag kan inte komma ihåg senast jag var såhär trött. Det är helt sjukt vad jag har sovit idag och fortfarande inte är pigg!
För det var inte så röjigt igår. Min lilla Linnsi fyllde hela 19 år och hon bjöd på middag med tillbehör hemma hos sig. Riktigt mysigt och massa godis och chips och dricka i överflöd (typ), blev lite hammered där ett tag hahah.
Sen vare bara det vart man skulle gå ut, hade ingen aning men vi alla visste att det skulle sluta med mp. Vi var inte så många som drog dit och vissa drog till stan men grejen var att alla var jättesega och trötta så vi pallade inte.
Men så kom vi till mp och det var sämsta draget där, aldrig varit med om så dålig mp kväll tbh. Haha komiskt i det tragiska, gjorde det bästa av det, tog halv 2 bussen själv hemåt, gick och la mig.
Det blir bättre kvällar framöver!

Idag har jag också världens träningsvärk, gymmade en snabbis igår innan jag klippte mig,
vilket blev jäättebra, är mycket nöjd :)
Ikväll blir det bio med Emelie och Stina, Burlesque!

Puuws.



No makeup och trött och sliten. Bra bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0