Sunny day

Chacha,

Söndag idag då. Har varit en lugnlugn helg för har varit jätteseg och förkyld!
Men ja, fredagen vet ni ju vad jag gjorde och ska lägga upp bilder såfort folk laddar upp dom,
sen igår sov jag typ hela dagen, sen slet jag mig upp och gick på bio med Emelie och Stina då, mer om det sen!

Idag, sovit mycket igen oooch fick världens ryck och ville göra chokladbiskvier, ett recept hittat från den här bloggen, så det stog jag och gjorde i typ 3 timmar. Hehe.
Men fasen vad goda dom blev, lyckat bak dedär.
Sen blev det träning, gör ett separat inlägg om det.
Sen blev det Solsidan och biskvierna till det, hihi

OCH dagens lilla guldkorn var när mobilen ringde och till min förvåning är det Alex Thailand nummer som ringde. Gud vilken känsla att få höra hans röst, haha nej jag överdriver inte! Saknar han varje sekund <3
(Bara 3 veckor kvar, wohh!!)





Ej min bild men mina ser precis likadana ut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0