4. Framtid

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Well, tar ju studenten i sommar. Sen ska jag jobba hela sommarn lång
(med lite fritid också såklart!), ta körkort och sen ska jag ut och se världen.
För något jag vill göra är att resa, älskar att resa! Har inte rest så mycket under min
uppväxt så antagligen därför jag har sån lust av det. Kan nog inte se hela världen direkt
men hade tänkt åka någonstanns, några platser om ca ett år typ!
Sen ska de pluggas också såklart, vad vet jag ännu inte med något med design
(alltså precis vad osm helst med det, grafisk design, mode, inredning, reklam - ja vad som!)
Det skulle vara kul att plugga utomlands men det är rätt dyrt, men man kan alltid plugga i Sverige
ta ett utbytesår eller när man pluggat klart praktisera utomlands :)!
Oooch efter det vill jag resa igen, hehe. Jag vill se allt, bo överallt!

Sen när jag sett allt (nästan allt iaf!) Så vill man ju slå sig ner någonstanns såklart
en familj vill man ju ha tids nog :)

Jaa , typ så! Men familjedelen är långt fram, för när jag tar studenten har livet precis börjat
och jag har hela världen framför mig! :D






Kommentarer
Postat av: belle

ååååh jag är också så taggad! vi borde prata om det där :D <3

2011-02-28 @ 22:54:48
URL: http://ventinove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0