Listan


PepparkakorLussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge -
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Weise - Ernst

Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Hemma med familjen, som vanligt. Mamma, pappa, bror. Sen på kvällen träffar jag Alex och ger han
en julpuss och lite paket, sen blir det Sunes Jul!

Vad önskar du dig i julklapp?
En resa! Men det får jag inte, så bara småskit...locktång..smink..orkar faktiskt inte bry mig om det i år haha!
Tycker alltid det är roligare att ge.

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Alla!! Men gillar den första med tomteverkstaden :] och där dom visar klipp från nya barnfilmer, hehe.

Brukar dina julaftnar leva upp till dina förväntningar?
Jag har inte så höga förväntningar längre som när jag var barn så, jadå!
Har du firat jul utomlands någongång?
Nope.

Vilket jullåt är den bästa?
All I want for christmas is you?

Vilken julfilm är den bästa?
New years eve! haha okej men det är nära till julfilm, och har inte sett hela Love Actually, och kan inte komma på fler liksom BRA julfilmer, alla är ju lite halvdåliga/halvbra.

Har du varit Lucia någongång?
Japp, i 2:an hehe. Annars har man varit stabil tärna. Svimmade i 6:an, men det var jag inte ensam om (tur det!), och så har jag sjungit solo i höstadiet. WOoop.

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig:
Not really men saknar julen med mormor lite, hon kom alltid upp till stockholm och firade med oss.
Hon firar jul i himlen nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0