2011

Jag vill varna känsliga personer att dett är ett emo-inlägg och att det kan göra dig depp.


Jag ville bara säga att 2011 är det sämsta året i mitt liv. Har aldrig varit så besviken, arg och ledsen som
jag varit det här året. Allting har bara gått sämre och sämre.
Jobbet är en stor besvikelse, känns inte att jag blir tagen på allvar alls, och därifrån inte de pengarna jag trodde jag skulle få, därav (plus andra saker) inget resande = inga som helst framtidsplaner what so EVER.
Början av året stressigt plugg inför studenten och har velat skjuta mig själv flera gånger av pressen. Sedan tog man studenten och vänner gled ifrån en, man känner sig vilsen och rädd och förvirrad. Vad FAN ska jag göra nu?
Allt detta går ut över personer jag älskar mest i hela världen som har tärt enormt på förhållanden och det känns mer eller mindre hopplöst, out of help.
Sen finns det SÅKLART bra dagar också, studenten liksom?! Massa roliga påhitt osv.. men känner bara att det varit mest tårar det här året.
Jag anklagar Nyår för det här. Jag har sedan första året i gymnasiet köpt röda underkläder och haft på nyår,
för på Italienskan fick vi veta att det är tradition i Italien för det ska ge tur under hela det kommande året.
Jag skippade detta det här nyåret, och året blev ett stort jävla kaos.
SKA ALDRIG GÅ UTAN RÖDA UNDERKLÄDER PÅ NYÅR. EVER. AGAIN.

Fina fina klassen på studentdagen. Något att se tillbaka till iallafall. <3

Kommentarer
Postat av: bellsssss

åh grenis du har så rätt med det där med undisarna! jag gjorde det förra året, och det här året har bara blivit bättre och bättre! så våga inte skippa dom i år KVINNA!! puss he he .

2011-12-12 @ 19:44:20
URL: http://ventinove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0