CV osv

Jag trodde att jag skulle slippa skriva uppsatser när jag slutat skolan, men icke.
Nu ska man skriva ansökningsbrev, och det är så svårt och jobbigt och åhhhhgggg orkar inteeee.
Har hittat ett jobb som ligger ute, ett heltidsjobb, fotoassistent i en studio i stan. En studio som har plåtat och filmat för te.x ELLE och gjort musikvideor till The Ark och massa mer, deras portfolio är lång ...
Det är typ, drömjobbet för mig som vill jobba med mode/reklam/foto.
Och nu måste jag bevisa hur mycket jag vill det i ett ansökningsbrev, hahaha hate this.

Dessutom är min dator cp så varje gång jag öppnar Word så slutar internet fungera och jag måste starta om datorn. Braaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0