Min helg

Fredag: Hoffmaestro på grönan dåråå! Det var awesome, såklart! Skönt att det var så jävla mycket folk att dom fick stänga pågrund av det, för första gången på flera år, så det var en arg bunt människor som inte fick komma in. Fick höra av Alex som var en av dessa människor att man hade försökt storma ingångarna, fast polisen var för bra på att hålla tillbaka dom så , fail.


Myyycket folk

Lördag: Drog ut med Emelie och Nastasia (och Alex & grabbs) till LOBBY. Har varit där när det var Grodan så inget jättenytt för mig. Men kul vare iaf! Kom hem vid 5, yeees.


Jag, Emelie, Nastasia (och Robin + Alex bakom oss)

Söndag: Chillade mest, tog en springtur i regnet också, duktiga jag :) Sen kollade jag Iron Man 2 hos Alex och käkade popcorn.
Så var den helgen slut!


Spring outfit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0