Måndag

Shiiiiit va trött jag börjar bli nu på hösten! Det är riktigt farligt att komma hem och sätta sig i soffan, då är man förlorad för resten av dagen asså. Kommer inte upp och är trött trött. Jag behöver verkligen ett lyft, något att göra. Ska försöka komma igång med träningen nu, sk averkligen försöka den här veckan. Läxor på läxor gör inte saken bättre direkt men får kämpa. Sen känner jag att jag behöver shoppa. Really bad. Haha! Så i helgen tänkte jag slänga iväg min lön på skor och jacka (y) ångest blandat med lycka. När kommer dagen då man kan shoppa utan att känna sig urfattig i slutet av dagen?

Sen så vill jag ta en spa resa på höstlovet till Åbo. Åka Deluxe hytt dit, bo på 5 stjärnigt hotell 1 natt med allt inkluderat och spabehandlingar på dagen, sen hem med båt igen! Kalaset går på ca 2200 per skalle. Helt okej för sån lyx!
Men ingen kan ju eller har råd :( det förstår jag ju, och det är kanske lika bra för då sparar jag ju också pengar. Men ändååå....


Jajaaa nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen men Scrubs ♥.
Är det nya säsongen som visas på kvällarna @ 6an? Hoppas inte för jag tycker
den är sääämst..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Agneees vi drar till åbo!!!!! vill fly för en stund ;)

2010-09-22 @ 12:26:25
URL: http://emeliesvensen.devote.se
Postat av: Agnes

åhh vill du? :D

2010-09-22 @ 17:26:33
Postat av: Emelie

Jaaa det är klaaaart! :D

2010-09-28 @ 09:40:48
URL: http://emeliesvensen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0