Ilska

Är det någon som har ett bra sätt att hantera ilska på så dela gärna med er.
Är nämligen inte så förtjust i sättet jag kör på nu, fälla typ 3 tårar sen vara världens bitch i några timmar/dagar.
Hahah seriöst hur jobbigt är inte det? Skriva av sig funkar bra har jag märkt, så fort jag blir arg vill jag bara skriva det här på bloggen! Men sen raderar jag det jag skrivit för jag vet att vissa tar åt sig av fel anledning.

Har börjat känna senaste veckan att höstdepressionen verkligen börjar kicka in, och förra året var det en pina. 
Men jag känner att jag är starkare det här året, ska minsann tackla det! Så om jag verkar nere och så - säg något snällt eller ge mig en kram eller ta med mig ut på en krogrunda. Det gör allt bättre mhhmmmm! Så.. 

Ingen av mina nära & kära ska ta åt sig, det här är handlar bara om mig!
Ni är bäst det är därför ni ligger mig nära i hjärtat







Kommentarer
Postat av: Emeliee

Agnes känner exakt igen mig och vi ska klara oss genom hösten tillsammans tycker jag! du ska få hej dundrande med många kramar av mig! Och kul ska vi ha det, ok? Det här klarar du gumman! pusss

2010-10-05 @ 12:18:10
URL: http://emeliesvensen.detvote.se
Postat av: Agnes

Ja lätt vi ska!! Både du och jag, och tillsammans ska vi klara de! Hålla humöret uppe! Tack finisen, tack <3

2010-10-05 @ 15:56:18
URL: http://grens.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag vill vara med er två! Hatar det här dumma dumma höstvädret :(<3

2010-10-05 @ 18:26:55
Postat av: Agnes

Och vi vill vara med dej Linnjyy! Afan det suger :( <3

2010-10-06 @ 10:22:02
URL: http://grens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0