Friday I'm in love

VAD VILL DU HELST HA NU: helg! en lektion kvar
SAKNAR DU NÅGON NU: mja alex saknar man ju alltid!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: fick en stor choklad av en spårvagnskonduktör, haha!
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Jobba och bara ta det luugnt.
VAD GÖR DU JUST NU: Har fotografisk bild lektion, har tagit paus ifrån att redigera bilder och kollar bloggar ist :)
NÄR KRÄKTES DU SENAST: På Rhodos..
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Kryp, mögel, tuggummi inkletat under bord m.m
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: MTV musik videos typ
VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS: "Hm okej :s säg att jag undrar om det är lugnt eller? För har inga bilder o redigera idag måste plåta :p "
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN:  Musik, film, ha kul, göra roliga saker med vänner, kärlek
VAD ÄR ATTRAKTIVT PÅ MOTSATTA KÖNET: Oj, har inte tänkt på det på lääänge. Men ja, snäll & rolig och snygg, HAHA TRÅKIIG

VAR GÖR DET ONDAST JUST NU?  I magen :<
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Carro!
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Ingen ingen alls. Torr i munnen, måste dricka
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2009 måste det vara. Träffade Alex, gjorde mycket roligt osv. Men 2010 är nästan lika bra!




Att det har snöat idag alltså. Stackars alex blev uppringd klockan 5 att han måste till jobbet och byta däck på bilen för att det var snöstorm. What? Kollade ut och det var inte så det såg ut utanför mitt fönster när jag gick och la mig!
Men jag gillar snön! Jag gillar inte kallheten men vem gör det? Den är mysig och blev fylld med julkänslor! Inte långt kvar till jullovet! (har inte ens haft höstlov än, haha..)
Och vet ni, varje dag närmare studenten tänker jag mer och mer på mitt liv efter skolan. Det är så mycket jag vill göra!
Kan knappt vänta med att få börja leva mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0