Working 10 to 3

Chachaa ♥ hehh

Klockan är 12.36 och jag sitter på jobbet och får tiden att gå lite. Kollar massa bloggar osv. Synd bara att man är så jääääkla trött! Bra idé att gå ut igår? Hmm..

Men ja det tycker jag att det var för jag hade jättekul igår, mycket trivsamt! Var ju maskerad på Riddar Jakob så fixade mig hos Emelie först (Jessica färade håret på mig, tack!) sen vidare till Anton för lite förkrök chill sen vidare till partyyt woho!
Somnade runt halv 4. Gick upp 8.30 imorse. pAIIIIINNN

Aja, slutar om inte allt för länge. Idag ska jag bara ta det lugnt, njuta sista dagarna på lovet och fasar inför första skolveckan efter det ... 3 prov/inlämningar. Uscha!
Tur att det kommer massa bra filmer på TV ikväll, bland annat The Number 23 och Bring It On. HELT olika filmer, den ena är en thriller som är en riktig mind-fucker och den andra en tjejig dansfilm med massa snygga cheerleaders. Så får bli filmkväll! Köpa något gott kanske också? Jora!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0