One piece trendy

Fick för mig att kolla lite på Onepiece hemsida (nej, jag har inte gjort det förens nu)
och shiet va snygga mönster och färger dom har! Blev riktigt sugen på att köpa, eller
åtminstone önska mig i julklapp p.g.a av priset hehe .
Blev extra sugen när jag såg dom här;



Asskön i fleece hihi, dock svindyr..men den såg så jäkla skön ut.



och så den här . Jag är kär. Så jäkla snygg! Har gått runt och letat efter sånt "lusekofta"
mönster för det är tydligen helt rätt när man ser catwalk bilderna från
typ Dolce & Gabban, Marc Jacobs osv.


Dom får till det så jäkla snyggt ju! Gör lite roligt med mönstret istället för bara en trött
gammal stickig vanlig lusekofta.
(Som pappa dessutom köpte till mig på en loppis när jag hade sagt hur mycket jag hade letat
 efter sånt mönster... hahah man måste ju älska han för att försöka iaf!)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah jag har också tänkt på att önska mig i julklapp faktiskt :D dom verkar sååå mysiga !

2010-11-17 @ 21:36:37
Postat av: Agnes

men viiisst? :D

2010-11-18 @ 09:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0