First day of my life

Det är första morgonen på en ny vecka, ligger och myser i sängen där jag nyss käkat frullebulle. Och kollat Sex & the city samtidigt! Myspyyys
Har fan feett ont i huvudet men det beror nog på att jag legat i sängen för länge, måste ut! Vill till stan och köpa lite grejer, och jag blir så glad när den tanken kommer upp, jag kan åka och shoppa idag, hihi!
Har även lust att göra något drastiskt .. en piercing eller tatuering kanske, hmm?
Får se när jag kommer hem ;)

Men serri jag behöver lite uppmuntran, hela veckan har varit så .. jagvet inte, förvirrande.
Vet inte riktigt om det är jag som inbillar mig saker eller om problemet faktiskt ligger hos någon annan? Och samtidigt vill jag inte ta upp det för då framstår jag som gnällig och då blir det värre. Men hur ska jag annars få mig förstådd, jag menar, ska jag bara sitta och låtsas må bra i resten av mitt liv?
Faaan va svårt det är! Vill ju bara att allt ska bli bra


Gömmer sig lite, hihi


Kommentarer
Postat av: belle

hehe men lille grenen, du vet att du alltid kan komma till din egna amatörpsykolog, mr bellabus, om du behöver prata! :)

2010-11-02 @ 00:49:50
URL: http://ventinove.blogg.se/
Postat av: Agnes

aww tack belli! Får väl ta en session någon gång snart hehe <3

2010-11-02 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0