Cupcake!

Shit vilken lugn helg jag har haft! I fredags kollade jag Idol hos Emelie och Jessica (Linnea åkte ut, yes!!) och sen var det inte mycket mer än så.

Igår åkte jag till Kista med mami och köpte lite grejer (visar sen!), bland annat en glasyrsprits..varför?
Jo, för jag och Emelie skulle baka cupcakes!
Det tog ganska lång tid men bra blev det!
Vi käkade middag också, fried curls, stekt kycklingfileé och bearnaise. MÖMS *montizami style*
(Tyvärr hade vi ingen kyckling så fick gå ut i de 10 minusgraderna och kriga till Konsum för att köpa. Det var tungt det!)



Fiiiina va?!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mööööums!!! :D

2010-11-28 @ 14:57:42
URL: http://emeliesvensen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0