Not a long road left

Har fått klagomål från alla håll om min dåliga update - förlååt, suger på det här (a) men kul att ni vill ha mer ;)

Som sagt det har varit mycket nu, mycket plugg för alla slutprov för terminen ligger på de här veckorna. Braaaa..
Kan dra igenomhelgen iaf;

Fredag: Grillkväll hos Linn, riktigt mysigt! :)

Lördag: Nastasia 18! Mat (och jävligt mycket dricka) hos henne, sen utgång med Natta & Linn.
Knasigaste utgången någonsin kan man säga .. slutade på Metro iaf hehe.

Är helt tom på fantasi just nu så skriver bara skitdåligt, men hey, det är söndag då äre okej!
Fastän det är sååå fullt upp nu i skolan och allt så ser jag ändå slutet i tunneln; Snart är det över, OCH kanske fixat jobb också (ska på intervjun någon dag, ska få samtal om när bara) tack bells för att du stått i så för mig!

Godnatt peeps, och jag måste bara säga - Jag älskar min pojkvän. Du gör min dag, varje dag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0