Bad bad

Heeeeejjjjjjjjj, dålig update jag vet.
Men det kan bero på att det faktiskt inte har hänt något speciellt intressant den
här veckan som kändes värt att skriva om, haha.
Lugn helg har det varit också, allt för att ladda upp till nästa långhelg
och helgen efter det, Nastasias 18 års dag!

Så ja, idag har jag köpt högtalare till min dator, YES! Bye bye jävla skit-ljud.
Invigde dom med Nastasia med lite gammla hederliga 90-tals hits för att

sedan kolla Avatar, mys. Nu väntar jag på att baby ska hämta mig. Hem till han och sova, mysipsi <3

Sålänge lyssnar jag på en av mina favoritspellistor på spotify, 
Mysig musik by emzofc - klicka här!
Hittade den på någon random hemsida, galet bra!
CIao.



Dom ser nästan ut sådär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0