Yesterday

Dålig uppdatering. Jag veeet, förlåt men är så stressad hela tiden hinner inte gå in och skriva!
Iaf, igår drog jag & Johanna en snabbis till jakan. Köpte varsin glass och njöt i solen. Årets första glass!

På kvällen var vi ett härligt gäng grabbar & tjejer som förade hos Marcus (upptäckte hur dålig reaktionsförmåga jag har efter några cider..) och sedan drog in till stan och Pilot. Sista helgen innan dom stänger och har aldrig varit där så det var lite kul. Fet drag på dansgolvet, woho!

Har sovit nästan halva dagen, och snart ska jag  & baby till Kista för bio och middag. Najs! ♥


Johanna sötnos





Kommentarer
Postat av: belle

johanna! världens vackraste mänska! PUYYYYSSSSSSS

2010-03-22 @ 22:45:45
URL: http://ventinove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0